您的位置:首页 > 资讯 > 企业动态 > 正文

一款用于流水线作业的双模重型托盘车

2022-09-02 09:59 性质:原创 作者:MuLan 来源:中国叉车网
免责声明:中叉网(www.chinaforklift.com)尊重合法版权,反对侵权盗版。(凡是我网所转载之文章,文中所有文字内容和图片视频之知识产权均系原作者和机构所有。文章内容观点,与本网无关。如有需要删除,敬请来电商榷!)
JHB 重型托盘车已在实践中证明了自己多年。特别值得一提的是稳定的焊接结构和高承载能力。这些再次被修改和进一步发展。德国Jung Hebe公司所开发的"JHB 10 H...

JHB 重型托盘车已在实践中证明了自己多年。特别值得一提的是稳定的焊接结构和高承载能力。这些再次被修改和进一步发展。

德国Jung Hebe公司所开发的"JHB 10 Hybrid "重型托盘叉车带有一个集成的电动运输底盘,主要用于内部物流流水线生产物料的搬运。它适用于搬运机器,无论大小,最大运输重量为10吨。这款叉车可以以高度灵活的方式使用,而不需要任何额外的设备,如额外的滚动平台、地板导轨或起重辅助工具。

由于货叉的独特设计,机器可以直接拿起,移动并精确地设置在未来的使用地点。重型托盘叉车即使在校准机器的情况下也能实现流动过程。由于电力驱动底盘的高度可操作性,运输可以在最狭小的空间内实施。此外,这种可操作性使空间得到优化利用。可以提供与相应机器的长度和间距相匹配的货叉。

与所有电力驱动的运输车底板一样,该车可以通过无线电遥控进行操作,可以用单手或双手直观地操作。当然,也可以独立于叉车使用小车。这增加了应用的可能性,因为有了非耦合电动小车,即使是尺寸有偏差的特殊机器也能以成熟的方式移动。

位于德国Waiblingen的Jung Hebe- und Transporttechnik GmbH(荣格起重运输技术有限公司)50多年来一直在开发和制造起重和运输系统,如运输小车、带装甲滚轮和液压机器千斤顶。 主要客户是工业公司、机器制造商以及重载运输公司。

德国JUNG公司生产重型机械始于1972年,“JUNG制造”自1993年起行销于美洲,非洲,亚洲,中东。

我们拥有超过30年的开发与制造升降及运输设备经验,过硬的技术与经验保障了产品的操作安全性,焊接机器人支持的制造方法保证了一往的高质量,每台设备装运前都经过严格的查验,并可以提供特别的定制化设计,我们的所有产品提供24个月的质量保证,第一时间提供维修支援,根据估计的成本只收取合理的维修费用,根据要求,我们以固定的价格开展每年的保养。

Since 1972, machine builder, heavy goods forwarder and industrial companies trusted in JUNG.

'Made by Jung' stands for quality which was distributed

world wide in America, Africa, Asia and Middle East since 1993.

Convincing solutions to your problems:

++ Experience ++ 

We have more than 30 years of experience in the development and manufacture of lifting and transport equipment.

++ Safety ++ 

Our policy of continuous development and our years of experience means that our equipment offer a high degree of savety during operation.

++ Quality ++ 

Sophisticated manufacturing methods supported by welding robots ensure constant high quality which is continually monitored. Each equipment is subjected to a preshipment function test and receives a test badge referring to the next maintenance check.    

++ Problem solving ++ 

Special designs solve your special lifting and transport problems - please contact us.

++ Field-proven ++ 

Our field-proven lifting and transport equipment has stood its test in everyday use on all types of applications calling for the movement of heavy loads! 

++ Warranty ++ 

We grant a 24-month warranty on all units. Repairs are carried out at short notice and at a reasonable price which is based on an estimate of cost. Upon request we carry out an annual maintenance of your lifting equipment at a fixed price.  

网友评论
文明上网,理性发言,拒绝广告

相关资讯

关注官方微信

手机扫码看新闻